אפרת אלקריף | צ’י קונג – מדיטציה בתנועה
166
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-166,bridge-core-1.0.2,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.4,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

במקום שבו ישנה תנועה ישנה בריאות

בעזרת הצי קונג אנו מפתחים את יכולת “הזרמת אנרגיית החיים”, אשר מתרחשת באמצעות תנועות רכות ואיטיות שעליהן מולבשת הנשימה. היכולת לשלוט בנשימה שלנו מאפשרת לגוף לאסוף אליו את כלל סוגי האנרגיות, למקד אותן ולפזר במקומות המדויקים הזקוקים לה.

ע”י תרגול פיסי ואנרגטי באווירה מתאימה, נכנס הגוף שלנו למצב של רגיעה ואיזון. וכך נוכל להפוך בעצמנו להיות לוח הבקרה של אותם רגשות משפיעים, ונתפקד טוב יותר בשגרת היום יום.

* התרגול מתאים לכל גיל ולכל רמת כושר ואינו דורש ידע או רקע מקדים

אז היכן הצ’י קונג יכול לסייע לנו?

  • חיזוק מערכת חיסונית ותפקוד האיברים הפנימיים
  • שיפור יכולת הסבלנות וההקשבה
  • העלאת רמת האנרגיה בגוף ומחוצה לו
  • שיפור סיבולת לב ריאה
  • הענקת תחושת חיוניות וסיפוק
  • סיוע באיזון לחץ הדם והדופק
  • חיזוק הגוף, השרירים והיציבה
  • בתהליך תרגול הנוכחות נבנה זיכרון וריכוז  
  • הפחתת פחדים ולחצים

 

ניפגש בקרוב ☺